1st

3rd

joi, 29 septembrie 2011

Taxa de mediu, intre necesitate si abuz.



Mașina când a devenit populara a fost considerata ca reprezentând o forma a progresului și a bunăstării în societatea moderna. Romanul de rand nici acum nu poate sa se bucure de o mașina având în vedere restricțiile absurde impuse de autorități? Dacă în Germania de exemplu, care reprezinta un model pentru economia Europeana mașinile considerate la noi `prea vechi` și poluante , pot sa circule, de ce nu ar fi posibil și în România același lucru? Eu ca roman dacă nu îmi permit sa îmi iau o mașina noua (deși sincer mi-as dori), din păcate nici la una mai veche nu am acces din cauza `bunăvoinței` autorităților din România. Treaba cu protecția mediului e cam îndoielnica mai ales când vine din partea unor politicieni nu fac nimic împotriva celor care defișază  abuziv pădurile din România, care nu se străduiesc sa facă stații de epurare a apei uzate în fiecare localitate, șamd.
Dacă le pasa reprezentanților ministerului de mediu de reducerea poluării, de ce s-au pierdut milioanele de euro din certificatele verzi??? După multele întrebări care apar, tinzi sa crezi ca mai degrabă măsura taxei de mediu este o măsură îndreptată împotriva romanilor de rand și nu pentru a proteja mediul. In plus se pregătesc noi legi atât la noi cat și la Bulgari care au rolul de-ai hartui pe romanii ce au găsit ca soluție pentru evitare a plații taxei aberante,  înmatricularea în tara vecina. Ai cu-i sa te plângi? Se pare ca nu în România; poate doar autorităților Europene. Romanul  este împovărat cu prea multe taxe și impozite și câștiga prea puțin ca sa își mai poată permite sa plătească ceva în plus.