1st

3rd

duminică, 18 noiembrie 2012

Epigrame culese (1)


 Tata

Cu băiatul meu Gigel
Ma-nțeleg destul de bine
Eu fac teme pentru el
Iar el doarme pentru mine


Clasa draga

Atâta îmi e de draga clasa mea,
Atât de mult m-am învățat cu ea,
Încât, de teama ca am s-o regret,
Ma bate gândul sa o mai repet


Consecventa

De mai bine de o luna
Se întâmplă cam asa:
Sau nu ia o nota buna,
Sau primește una rea!






Unui risipitor de lumina

Cum n-a fost atent la ore,
Când e vremea sa dea teze,
Doarme cu lumina-aprinsa...
Cică sa se ..... „lumineze”.


Unui elev care se tine de farse

Relu pune pioneze
(Farse la colegi le face),
Insă nota de la teze
L-a făcut sa stea pe ace.




Reflecțiile lui lenevici

Mi-ar creste la-nvățțat elanul,
Dacă s-ar răsturnă balanța:
Sa tină anul cât vacanta
Si-n schimb vacanta cât tot anul.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu