1st

3rd

duminică, 23 februarie 2014

Euro 2016, preliminarii: Romania va lua bătaie de la : Grecia, Ungaria, Finlanda, Irlanda de Nord și va ieși victorioasa din super-meciul cu Insulele Feroe.


Din declarațiile lui Pitzy :

-Nu intenționez sa îmi dau demisa, nu sunt de vina

Sursa: http://www.toonpool.com/cartoons/Football_87094
-Am făcut tot ce ne-a stat in putință sa ne apăram poarta

-Adversarii sunt de vina ca au dat mai multe goluri decât noi

-Pă-cănelele mi-au spus ca o sa câștig

-A scăzut populația României, nu am de unde alege jucători

Obiectivul meu este calificarea la campionatul mondial din 2018


Din declarațiile de la TV:

Toaleta 3 : Băsescu e de vina…

Beee1 : Ponta ne-a mințit că o să câștigam

ROtTV: Daca juca Ponta câștigam


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu